neděle 26. ledna 2020

Schůzka 24.1.2020

Družina mladších:
Před týdnem jsme vyzkoušeli "poštu " mezi námi a Klubem důchodců. Na nástenku jsme připnuli vzkaz, že je srdečne zveme na posezení s námi. Dnes jsme našli odpověď: DĚKUJEME ZA POZVÁNÍ...no jo, ale přijdou, nepřijdou? Pro jistotu, někteří z nás přišli v kroji, nachystali si povídání, upekli bábovku a muffiny...a ....přišli!

Byla to hodina plna povídáni, diskuse, zážitků, návrhů na akce.Benjamínci se zapojili. Společné akce určitě budeme konat časteji. Byla to hodinka a půl klidu a pohody. Pak jsme si zahraly hru, uklidily, udelaly dochazku a hura domů.

Starší na začátku schůzky dostali toto....
 Je to azimutová trasa pochodu. Tři skupinky, tři trasy. Počítal jsem, že maximálně do půl hodiny se vrátí. Jenže už za minutu přišli první, že to nejde.  Tak jsem jim ukázal, že to jde. Pak přišel Polreich s Maltou, že jim to na startu ukazuje zpět do klubovny (tady jsem udělala chybu já) a přišli znovu, že jsou hotoví. na dotaz kam dorazili jsem zjistil, že jsou poněkud jinde. Tak jsme prošli trasu znovu a společně a ejhle, ono to šlo. Když si totiš dáte o 10°jinak než je psáno, hold nemůžete dojít na to správné místo. Další skupinky to zvládly a došly na určená místa. Jen místo půl hodiny, to trvalo o hodinu déle. Nu chybami se člověk učí. na klubovně jsme dělali uklizeče - uklidili jsme zbytky dobrot, co zůstaly po setkání s důchodci (chutnaly výborně). Těšíme se na další akce s důchodci - na ,,uklízení" :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat